Dodatki aktywizacyjne

Print Drukuj

Osoby pobierające dodatek aktywizacyjny muszą informować Urząd w terminie 7 dni o wszelkich zmianach dotyczących zatrudnienia, takich jak niepodjęcie pracy, przerwanie zatrudnienia, zmiany pracodawcy czy nieobecności. Wnioski o dodatek można składać osobiście, pocztą tradycyjną, drogą elektroniczną z podpisem elektronicznym lub poprzez ePUAP. Harmonogram wypłat dodatków aktywizacyjnych na lata 2025 został ustalony na 14. dzień miesiąca dla miesięcy od stycznia do października, a 12. dzień dla grudnia oraz czerwca.

Do składania wniosków i dokumentów niezbędny jest kwalifikowany podpis elektroniczny lub profil zaufany. Użytkownicy muszą korzystać z programu Adobe Acrobat Reader do prawidłowego wypełnienia formularzy PDF.

Informacje o wybranych załącznikach

  • Wniosek o dodatek aktywizacyjny:

    Załącznik to wniosek o przyznanie dodatku aktywizacyjnego, który składa się z danych wnioskodawcy oraz oświadczeń dotyczących zatrudnienia lub działalności gospodarczej. Kluczowe informacje obejmują zasady przyznawania dodatku, warunki konieczne do jego uzyskania oraz procedurę składania dokumentów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gdyni.

  • Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis - załącznik nr 1:

    Załącznik zawiera formularz informacji wymaganych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, który zawiera różne sekcje dotyczące danych identyfikacyjnych, wartości i przeznaczenia pomocy. Kluczowym punktem jest konieczność dostarczenia szczegółowych informacji dotyczących właściwego wypełnienia formularza, aby uzyskać pomoc finansową.

  • Oświadczenie o wysokości pomocy de minimis:

    Załącznik zawiera oświadczenie dotyczące wysokości uzyskanej pomocy de minimis, zgodne z przepisami UE. Kluczowym punktem dokumentu jest odnotowanie braku lub wysokości pomocy uzyskanej w ciągu ostatnich trzech lat oraz potwierdzenie zgodności danych z rzeczywistością.

Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.

Szczegółowe informacje można uzyskać:
 
Imię i nazwisko Stanowisko Telefon
Adres e-mail
Monika Klonowska Specjalista
ds. ewidencji i świadczeń
(58) 776 12 64 zasilki@pupgdynia.pl
Karolina Nowacka-Czecholińska Referent
ds. ewidencji i świadczeń
(58) 776 12 61 ewidencja@pupgdynia.pl

 


 
Obowiązkiem osoby pobierającej dodatek aktywizacyjny jest poinformowanie tut. Urzędu
w terminie 7 dni o wszelkich zmianach, mających wpływ na wypłatę dodatku aktywizacyjnego
,
a w szczególności o:

  • niepodjęciu zatrudnienia,
  • przerwaniu zatrudnienia,
  • zmianie pracodawcy,
  • zmianach warunków umowy o pracę,
  • przebywaniu na urlopie bezpłatnym.
  • podpisaniu kolejnej umowy,
  • nieobecności nieusprawiedliwionej,
  • zgłoszenie do CEIDG zawieszenia wykonywania działalności gospodarczej, zakończenia działalności gospodarczej


Wnioski wraz z załącznikami można składać:


Harmonogram wypłat dodatków aktywizacyjnych

Styczeń 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 14

Luty 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 14

Marzec 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 14

Kwiecień 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 14

Maj 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 14

Czerwiec 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 12

Lipiec 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 14

Sierpień 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 14

Wrzesień 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 12

Październik 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 14

Listopad 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 14

Grudzień 2025

  Dzień Wypłat
Konta osobiste 12

 

Do prawidłowego wypełniania formularzy PDF należy używać programu Adobe Acrobat Reader

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu