Rejestracja osób bezrobotnych w PUP Gdynia

Print Drukuj

Rejestracja w Urzędzie Pracy w Gdyni dostępna jest elektronicznie, poprzez portal praca.gov.pl, gdzie można wypełnić formularz online, dołączyć skany dokumentów i podpisać wniosek. Status bezrobotnego lub poszukującego pracy przysługuje od dnia rejestracji. Na 1 piętrze urzędu znajdują się stanowiska komputerowe do dokonania rejestracji.

Osoby bez profilu zaufanego mogą go założyć przez Internet, co przyspieszy proces rejestracji. Osobista rejestracja również jest możliwa, jednak wymaga wcześniejszego umówienia spotkania telefonicznie lub mailowo.

W celu umówienia wizyty, należy skontaktować się telefonicznie podane numery w Gdyni lub Sopocie, bądź wysłać e-maila na adres pup@pupgdynia.pl z wymaganymi informacjami. Urząd oferuje pomoc w procesie rejestracji oraz zapewnia dostępność osób do wsparcia.

Szanowni Państwo,
zachęcamy do rejestracji elektronicznej o każdej porze dnia, bez wychodzenia z domu.
 

W Urzędzie Pracy w Gdyni rejestracja odbywa się:

  1.  elektronicznie – przez portal praca.gov.pl, poprzez wypełnienie i wysłanie formularza online, dołączenie skanów dokumentów i podpisanie wniosku za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego – status bezrobotnego lub poszukującego pracy nabywa się od dnia dokonania rejestracji

Uwaga! Na 1 piętrze dostępne są stanowiska komputerowe, na których można dokonać rejestracji elektronicznej. Jeśli nie posiadasz profilu zaufanego, możesz założyć go przez Internet i potwierdzić w Kancelarii (pokój 101, I piętro) – przyspieszy to proces rejestracji oraz ułatwi załatwianie spraw urzędowych w przyszłości. Jesteśmy na miejscu, żeby pomóc.  

  1. Osobista rejestracja jest również możliwa po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania telefonicznie:
  • wizyta w Gdyni (58) 776 12 22, (58) 776 12 23, (58) 776 12 24, (58) 776 12 26, (58) 776 12 27
  • wizyta w Sopocie (58) 521 38 97

bądź mailowo na adres pup@pupgdynia.pl. W temacie wiadomości należy wpisać "Do stanowiska rejestracji" a w treści maila zamieścić swoje imię, nazwisko, PESEL i numer telefonu. Skontaktujemy się z Państwem i zaproponujemy najbliższy dostępny termin wizyty.

Informacje o publikacji dokumentu